V podstate išlo o to, že ich učili, aby každý projekt na viacerých predmetoch ( a to podotýkam, že išlo o základnú školu ) bol vždy písaný v nasledovnej štruktúre:
Názov a zadanie projektu/práce - o čo ide
Čo je úloha a cieľ v projekte dosiahnuť - vyslovenie hypotézy čo predpokladáme, že dosiahneme resp. sa stane
Aké všetky zdroje na potrebuješ vrátane všetkých potrebných meraní a ich naplánovanie
Návrh plánu/projektu a postupnosť krokov vykonania projektu - vrátane určenia premenných, ktoré môžu mať vplyv na výsledok
Samotné vykonanie a realizácia projektu
Vykonanie meraní ako potvrdenie realizácie
Zmena jednej, alebo viacerých premenných ktoré môžu mať vplyv na priebeh realizácie projektu - skúsiť vymeniť jednu premennú a vykonať realizáciu projektu a meraní znovu
Určenie a stanovenie výsledku
Potvrdenie bodu 2 a potvrdenie/nepotvrdenie hypotézy/predpokladu
Poučenie z toho všetkého a vyvodenie záveru
Bola radosť sa dívať ako deti na základnej škole robia rôzne projekty a pritom ich to baví :-)
Želám pekný večer